Algemene Voorwaarden van Azura Zorg

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2025

Inhoudsopgave

  1. Algemeen

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle zorgdiensten die door Azura Zorg worden aangeboden. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

  1. Zorgverlening

Azura Zorg levert zorg op basis van een indicatie of op particuliere basis. De aard en omvang van de zorg worden vooraf afgestemd met de cliënt en/of mantelzorger.

  1. Intake en zorgplan

Voor de start van de zorg vindt een intakegesprek plaats. Op basis daarvan stellen wij samen met de cliënt een persoonlijk zorgplan op.

  1. Afspraken en beschikbaarheid

  • Onze zorgverleners zijn beschikbaar tussen 7.00 en 23.00 uur.
  • Spoedzorg is 24/7 bereikbaar via onze noodlijn.
  • Afspraken dienen minimaal 24 uur van tevoren te worden gewijzigd of geannuleerd.

  1. Privacy en gegevensbescherming

Wij verwerken persoonsgegevens conform de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Uw gegevens worden nooit zonder toestemming gedeeld met derden.

  1. Klachtenprocedure

Indien u niet tevreden bent over onze zorgverlening, kunt u dit melden bij de coördinator. Azura Zorg hanteert een heldere klachtenregeling die op verzoek beschikbaar is.

  1. Tarieven en betalingen

  • Onze tarieven worden vooraf besproken en schriftelijk bevestigd.
  • Betalingen dienen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.
  • Voor particuliere zorg gelden aparte betalingsvoorwaarden.

  1. Aansprakelijkheid

Azura Zorg is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door onjuiste informatie van de cliënt of het niet naleven van het zorgplan.

  1. Wijzigingen in de voorwaarden

Azura Zorg behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden aan te passen. Wijzigingen worden via onze website bekendgemaakt.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op.

Wij zijn bereikbaar voor overleg, informatie of gewoon een luisterend oor.